این فایل حاوی مطالعهپاورپوینت برنامه استراتژیک وبرنامه بازاریابی می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 97 اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.       فهرستبرنامه استراتژیک و برنامه بازاریابیبرنامه استراتژیکمفهوم تفکر استراتژیکماموریت سازمانویژگی‌های اهداف بلند مدت سازمانبررسی عوامل محیطی (فرصت‌ها و تهدیدها)هدف از بررسی عوامل خارجی:محیط عمومیمحیط تخصصیشناسایی عوامل کلیدی موفقیتتعریف بازاریابیبطور کلی عناصر محیط بازاریابی عبارتند از: تقسیم‌ بازار و تعیین بازار هدفموقعیتهای رشد خارجی همگونموقعیتهای رشد خارجی ناهمگونتهیه برنامه کسب و کاراطلاعات کلی شرکتمعرفی تیم مدیریت شرکتمعرفی ساختار اجرایی و کارکنان فنیپیش‌بینی وضعیت درآمدی شرکتحقوق صاحبان سهاممحاسبه هزینه‌هامحاسبه درآمدهامدیریت ریسکانواع ریسکتصویر محیط برنامه …

ارسال دیدگاه

فروشگاه فایل
© تمامی حقوق مطالب برای وبسایت فایلدون محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
طراحی و کدنویسی : رضا دلیر